Tuesday 31 January 2017

Image may contain: text


Salam Jumaat sahabat
Baru lepas jumaat. Hujan lebat pulak. Makan dululah.
Ya. Semalam abam di bom nuklear. Password, akaun semua diceroboh. Dipaksa tukar nama betul dan bagi dokumen....
Tapi abam tak kisah sangat. Pejuangan abam atas nama Allah. Abam mohon perlindungan Allah. Demi nak beritahu kebenaran. Kalau tak benar ....masakan macam tu sekali peemainan dia kan? Habis post post abam yang cucuk lubang hidung dipadam....terutama pasal apa ada atas atap, pasal Gay dan riba.... Jadinya.....betul la kan?
Apa apa pun.....dalam membina rumah...kadang kadang elok gak beli reban dan pondok.....jadi kalau rumah abam disihir bom nuklear.....ada reban moto ....dan ada.....the bike preacher....
tempat istirehat eksklusif untuk merehatkan otak dari penipuan.....dengar benda benda pencahayaan....
Dalam pasar awam ni kadang2 ada jin dan setan gay yang suka amalan yahudi. Muka nampak Melayu dan nama Melayu, mungkin pergi Masjid dan Surau. Tapi kecintaan pada sistem Yahudi sangat tebal....dan dibutakan hati....maka tak nampak apa yg kita bincangkan.
Ramai yg risau pasal abam rupanya semalam. Abam ucapkan terimakasih atas concern dan doa kalian semua. Semoga Allah membalas kebaikan anda.
Now deme dah dapat nama abam....takpe. ..Allah ada.....atas nama Allah. Dan atas niat nak selamatkan yg ramai ditipu dari lahir....
Pape....masuk reban ....reban moto......boleh bincang moto....bincang tiga segi.....tapi reban ni tertutup...nak halang jin dan setan.... Apa ada disana mungkin tak share disini. Sini yg ringan. Sana yg double cheese burger.
Lihat bawah.....rupanya lawan AlJuburi DAN PENGKIDA lagi teruk dari lawan Jin dan Setan. Sebab ini penanung penaung dia....di protect habis habisan oleh Yahudi dan jabatan pantau Eff Bee kita....hahahaha
Rupanya dia tak nak aku jadikan 14 hb Feb Hari Anti Siput Sedurt dan Ketam Dua Alam. Aku akan buat gak.....depan surau mutiara damansara.... Walaupun aku sorang dengan loudspeaker.
Enjoy. Teruskan perjuangan...
Allahu akbar

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive