Sunday 29 January 2017

FLEUR DE LIS (DISEBALIK LAMBANG PENGAKAP YG KO PAKAI HAHAHAHA)





FLEUR DE LIS
(DISEBALIK LAMBANG PENGAKAP YG KO PAKAI HAHAHAHA)
Antara Tipu daya geng Jin yang terpalit kat semua orang yang termasuk gak kita pakai dan anak anak kita pakai ada lambang FLEUR DI LIS yang ramai orang kita ingat logo Pengakap.
Pengakap atau Boy Scout dibawak oleh Lord Baden Powell, seekor lagi ejen Freemason British penyembah jin dan dewa dewa purba.
Konsep BOY SCOUT sebenarnya di cipta oleh Yahudi Yahudi British sebagai training ground untuk anak anak Pegawai British dan Freemason dalam membentuk jati diri, survivall , disiplin dan mengukir semangat MISSIONARY dan EXPLORER kerana mereka agakl taksub dengan pencarian sejarah, budaya dan menjelajah dan menjajah dunia. Mereka mahu anak anak ini berjiwa seperti ayah dan datuk mereka, para Orientalis, Pwndakwah Kristian Katolik dan Kabbalah yang mengajar tentang DUNIA BARU dan NEW WORLD ORDER ke pelusuk dunia. Mereka menyebarkan Kristian Katolik dan Anglican , menyebar siatem dan cara hidup mereka, budaya dan sihir mereka ke Amerika Selatan, Afrika, Asia dan seluruh dunia. Untuk menjadikan anak anak British ini lasak dan outdoor maka konsep Boy Scout dicipta untuk mwnyambung kerja keturunan mereka, menjelajah dan menjajah. Tapi setelah beberapa lama, ia disuntik menjadi ko kurikulum dalam sistem pendidikan dunia untuk pendidikan survival dan menanam sifat berpersatuan dan survival.
Namun logo itu sebenarnya BUKAN LOGO PENGAKAP!
Ini adalah logo yg dikaitkan dengan kerabat diraja Perancis. Logo ini juga dikaitkan dengan konsep Ketuhanan TRINITY - TUHAN -ANAK TUHAN - ROH KUDUS.
Logo ini juga logo digunakan dizaman tamadun MESOAMERICA - AZTEC - MAYA - PERU - MEXICO sebagai Logo Pemujaaan RUMAH SYAITAN yang dipakai oleh Sami Aztec dan menghiasi Kuil Korban Potong Kepala Aztec.
Ia juga logo melambangkan 3 TUHAN (RAJA) ZAMAN BABYLON ( NAMRUD - TAMMUZ - SIMERAMIS / SUMERIAI) yang memang zaman ini mwmang zaman sembah Jin.
Logo FLEUR DE LIS sudah wujud dizaman Babylon 1000 tahun sebelum Masihi sebagai lambang ENLIGHTMENT iaitu TAHAP KESEDARAN DIRI DAN KETUHANAN DENGAN MENGKHAYALKAN DIRI DENGAN MUSHROOM (CENDAWAN) YANG BIKIN STONE HINGGA BOLEH BEEJUMPA TUHAN.
Bayangkan, kesemua Bukti FLEUR DE LIS Berkaitan Kesetanan, Kerohanian , Jin dan Penyembahan 3 Tuhan......apa kena mengena dengan Pengakap??????
Kita tahu British dan Perancis memang kubu kuat Freemason dan amat memuja amalan, sihir, logo, ritual, kitab dan apa sahaja yg berkenaan tamadun purba mesir, babylon dan tamadun yg ada kena memgena dengan penyembahan Setan.
SO , SAYA ULANG BALIK, RAMAI YG PAKAI LOGO NI SEKARANG KAT TSHIRT , BAG DAN SEBAGAINYA. APA KENA MENGENA LOGO NI DENGAN BRITISH, FRANCE ATAU PENGAKAP?
SEBAB BRITISH DAN PERANCIS MEMANG MENGAGUNGKAN LOGO PURBA YANG BERKAITAN JIN-SYAITAN-TUHAN . ITULAH TRINITY MEREKA SEBENARNYA.
YANG HANG BELI TSHIRT LOGO NI KAT F.O.S PAKAI NAIK MOTO TACKLE AWEK.
Jangan lupa . SCOUTS OATH (sumpah pengakap) ni pun ada ajar kalau bersumpah benar boleh tipu dengan angkat tangan sebelah, tangan satu lagi cross jari dibelakang badan.
Kecik kecik kita dah diajar boleh bersumpah tapi menipu . Siapa ajar ? Yahudi British Freemason ajar cikgu!

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive