Monday 30 January 2017

FREEMASONS VS PEKIDA


FREEMASONS
Freemasons ada level dan pangkat dia. Logo dia. Ada lodge dia. Objektif utk cipta dan sebarkan dakyah dia dalam sistem dan lifestyle. Mempengaruhi orang orang besar dalam decision making. Politik, Bisnes Networking. Tentera Dajal. Ada salam rahsia dia. Sticker dan butang dia. Ada ritual dan upacara dia. Ada bai'ah dia. Yg masuk semua profesional. Yang kecik kecik buat charity. Yang besor besor bincang satanic unity.
PEKIDA (3 Line) - lebih kurang atas. Persatuan Kemajuan Islam dan Dakwah. Dah lama ada. Cuba dinaikkan balik oleh Pak Lah - agar jadi satu Persatuan Rahsia Melayu berdasarkan Islam dan Dakwah. Sirratul Rahim . Networking untuk Bisnes, dan Dakwah Islam. Naikkan orang orang Melayu Islam. Fight Diaorang ni secara Halus dan Bijaksana. . Salam Calit Rahsia. Cangkuk sana , Buah itu ini.....Ada Bai'ah depan Quran , letak Keris...ada sticker kat kereta, ada ranting (lodge) ada Ayahanda (Grand Master) ada Abang Long (Master Mason) .... tapi bila yang masuk terlebih tengok filem GANGSTER, yang masuk penuh Bouncer , Kaki Pukul, Tarik Kereta dan Kaki Disko.....tah kemana Islam, Dakwah dan Melayu. Objektif tah kemana. Tak paham apa yg nak dibuat. Takat panggil ramai ramai pukul orang yang ngorat awek dia. Gaduh sesama Melayu, pow sesama Melayu yang berniaga kat Uptown. Pakai gelang Silver besar dan rantai. Beg selimpang rasa hebat.
Last last - jadi FREEMASON melayu.
*** Ya. Memang pedas. Supaya liang otak terbuka dan otak berfungsi. Kenapa? Sebab kome tak tahu apa sebab Pekida ni di buat. Dari Ayahanda sampai ke Abang Long tak faham apa sebenarnya objektif. Semua perasan hebat. Itulah Melayu - kurang membaca dan mengkaji.
Sebenarnya nak fight Freemason . Jadi kekuatan rahsia Melayu berdasarkan Islam dan Dakwah. Network. Betulkan orang. Tolong usahawan Melayu. Last last jadi gangster Melayu, memalukan Melayu, pow Melayu. Sama lah kau mcm Freemason.
Baliklah pada persaudaraan Islam. Teguhkan Pekida dan Luruskan kembali Niat.
Kalau tak.....
aku panggil.......ESKEPLENTES

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive