Monday 30 January 2017

Free Your Mind



Freemason bukan pasal Sembah Jin dan Setan.
Yang sembah Jin dan Setan adalah ahli ahli peringkat tinggi. Freemason adalah gerakan menjadikan manusia HAMBA kepada YAHUDI DAN PENYEMBAH SETAN.
Freemason mewujudkan sistem cara hidup, cara berfikir, cara berpolitik, status hidup, konsep hidup, cara berpakaian, cara bersosial, cara simpan dan buat duit, cara memilih jenama, cara tamadun dan apa nak makan minum, kereta apa nak pilih, beg apa nak pakai, apa yg betul, apa yg salah, gay dan pengkid tak salah, tak tutup aurat tak salah, Muslim Moden, dan belajar sampai mana.
Semuanya ke arah PERHAMBAAN. MENG HAMBA diri ke duit, status, gelaran, harta, persepsi, image projection, dunia dan bank.
Yahudi Penyembah Jin , Yahudi British keturunan FIRAUN MESIR dan Yahudi Kuning Asia (hmmmm).... sangat bijak Menghambakan manusia satu dunia.
Sesiapa yg pecah rahsia - dibunuh.....Bob Marley mati disuntik penyakit perut yg kononya KANSER kerana keluarkan KATA KATA PENDEK ITU SAHAJA. - "TIADA SESIAPA KECUALI DIRI KITA SENDIRI YG BOLEH BEBASKAN MINDA KITA"... Begitu juga Robin Williams, Kurt Cobain yang menyanyi "IM NOT THE ONLY ONE....RAPE ME" .....semua yg popular dan hint ke arah mereka akan kojol misteri.

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive