Tuesday 31 January 2017

Bila tulis pasal ...
Feree Masin - depa diam, cuma puak tak tahu hujung pangkal kata gila isim dan tak penting
Riba - dah lompat sikit, ada yg kata hipokrit sebab masih pakai bank dan beli kereta, rumah , moto. Orang nak bgtahu kita semua terjerat dalam sistem oleh geng atas tu. Tapi sebab masuk asap, tak faham Context melompat tak tentu pasal
Bank / Rothachild / Logo - dah start panas, bagi yg kerja kerja bank yg tak follow habis, melompat panas
Kuil Matahari atas Condo - dah lagi panas , ada yg share terus dgn management, akaun aku dah start cubaan hack.
Ikon Remaja Sesat di Australia - tuan puteri Mason terus bagitahu geng, mak ayah, dan sifu sifu Master Mason. Nak saman ikut law yahudi. Melompat para pengikutnya....
Geng Budak Lelaki Gembira ( gaye boyz) ,
Lesbos, pengkidas and Dua alam - Lava dah mendidih, terus report bos besar, abam mark dan geng geng pemantau media sosial. Hack habis, tukar password, curi akaun, duplicate akaun.
Nampak tak kronologi tu. Masih kata benda benda tak ada apa ? Selama ni senang lenang semua ni meracun pemikiran dan membawa budaya mereka semakin jelas dan diterima masyarakat. Nak marah aku? Aku hanya bagitahu apa yg Allah larang dan tak.....ko berani lawan Allah???
Bila ada yg membongkar dan melawan????
InsyaAllah. Tawakal dan berserah pada Allah. Wa berjuang atas Jalannya. Semoga Allah memudahkan dan melindungi. Semoga ini jadi imspirasi dan aspirasi pada semua khalifah dan pejuang akan datang. Allah ada. Allah wujud. Kita mohon di jalan lurus. Kita mohon Allah lindungi kita. Depa boleh merancang, Allah juga merancang. Perancangan Allah yg terbaik. Mungkin kita sebahagian dari perancangan itu. Atau anda mahu jadi pelawan dan berjuang di jalan mungkar.
Itu pilihan masing2
Akal dan iman masing2
Pemahaman masing2
Hidayah milik Allah
Tanggungjawab aku,bagitahu dan bongkar
Ini saham dan modal aku sendiri
Aku taknak mandi api dalam neraka.
Tugas aku selesai
Pilihlah.....Beriman itu adalah percaya dan amal.
Tak percaya syurga neraka. Tak ada apa amalan.
Maksudnya....tak beriman.
Simple and easy.
Pilihlah...

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive