Saturday 28 January 2017

Jauhkan Dosa kering

Baik jauhkan diri terus dari berkata dan berdosa kering. Aku dah retire. Baik fokus yg lebih faedah. Apa yg kita tuju? Akhirat. Maka akhirat lebih baik difokus. Aku tak nak kena bantai hari hari untuk dosa dosa aku. Aku takut bila dah tutup mata selamanya... aku takut mengejar dunia, diakhirat aku menyesal tak sudah. Sebab aku percaya akhirat. Sebab aku percaya dosa, pahala, syurga, neraka. Aku percaya Allah. Aku syahadah. Aku Islam. Aku nak pilih akhirat. Sebab aku percaya ini agama yg betul. Dan politik tak penting untuk aku. Kalau agamanya betul dipegang, maka negara dan politiknya akan betul dengan sendirinya. Jika semua wayang lebih, sampai kiamat pun takkan betul, parti apa pun. Parti Tupperware atau Acopal lagi bagus.
So. Baik layan THE BIKE PREACHER!
#fixyourIMAN di YOUTUBE. sama sama belajar. Sama sama kongsi ilmu dan betulkan jiwa, iman dan saf kita. Dunia memang sementara, makin tua makin mengerti.....singkat dan cepat.....dann tak de apa apa....last2 tua, sakit dan pergi....... masalahnya kemna yg ko akan pergi? Roh ke mana? Takkan blackout macam tu je?
 Fikirlah.....

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive