Sunday 29 January 2017

KITAB GOETIA - FREEMASON / ILLUMINATI








KITAB GOETIA - FREEMASON / ILLUMINATI
SALAH SATU KITAB PUJAAN FREEMASON DAN ILLUMINATI
Kitab asal ini adalah kitab Babylon yang dijumpai oleh tentera Salib dibawah Masjid Al Aqsa. Ia adalah kitab untuk memanggil dan menghidupkan pelbagai jenis Jin Dan Syaitan. Kesemuanya ada 72 jenis dan nama. seperti Belial, Murmur, Balam, Raum dan lain lain.
Kitab ini telah di alih bahasa ke Bahasa Inggeris oleh seorang Ejen Yahudi British M1-6 dan juga Pelopor Ajaran Syaitan dan ahli Freemason , iaitu ALISTEIR CROWLEY.
Aleister Crowley banyak menulis dan mengajar tentang ilmu Jin, Magik, sihir dan syaitan dan menjadi mentor pada 2 kumpulan muzik British terkenal : BEATLES & LED ZEPELLIN .
Kitab Goetia ini adalah kitab penting dalam penganut Kultus Syaitan, Freemason, Illuminati dan pagan kerana doa doa dan carta carta dalam kitab ini boleh digunakan untuk memanggil jin jin tertentu dengan tugas tugas tertentu. 72 bapak syaitan ini juga antara punca kerajaan Britain menakluk dunia ketika Empayar British sibuk mengaejar untuk bersahabat dan menakluk Bapak Bapak Setan seperti diberitahu oleh pengamal ilmu setan sebelumnys, DR JOHN DEE, seorang ALCHEMIST dan penasihat kepada QUEEN ELIZABETH 1 .
Paling bahaya - kitab ini sudah boleh dijual secara Online dan dinasihatkan agar kita tidak sesat aqidah dan jatuh murtad. Janganlah mendekati , atau membaca kitab purba ini.
Jin jin dan setan inilah menjadi rujukan mereka dan mengajar mereka sistem sistem dunia seperti demokrasi - bank - sains - psikologi dan tilikan untuk menghambakan dunia kepada keturunan Yahudi & Firaun British ini.
Kita selalu menganggap Jin dan Syaitan hanya untuk kerja Bomoh dan Sihir, Apa yang ramai tak tahu, Jin dan Syaitan adalah juga makhluk yang Cerdik, Bijak, Pandai, Bertamadun dan Berteknologi.
Kerana itu Freemason dan illuminati menganggap mereka THE SUPREME BEING (MAKHLUK AGUNG)

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive