Tuesday 31 January 2017

No automatic alt text available.Image may contain: outdoor, water and natureNo automatic alt text available.Image may contain: one or more people, outdoor and nature

FREEMASON : TUKANG BATU
FREE : BEBAS
MASON : TUKANG BATU
FREEMASON : TUKANG BATU BEBAS
Zaman Moden : ARCHITECTS / ENGINEERS / DEVELOPERS / SYSTEM CREATOR / GOVERNMENT
Kenapa Logo Freemason adalah Pembaris dan Jangka Sudut Geometri?
Kerana asal kumpulan Jin ini adalah kononnya Dari Zaman Nabi Sulaiman , kebanyakan pengamal Khadam Jin adalah mereka yg terlibat dengan pembinaan kuil dan bangunan HAIKAL SULAIMAN. Budaya ini telah wujud dari zaman Babylon apabila mereka kagum dengan pembinaan Piramid, Kuil, Candi Besar dan Taman Tergantung Babylon.
Jin jin khadam telah membantu manusia membuat struktur struktur ini dan membantu memindahkan batu batu dari tempat yg sangat jauh. Mereka kagum dengan kemampuan architect dan engineer yg mampu mengarahkan Jin. Dan juga kagum dengan kehebatan Nabi Sulaiman boleh berbicara dan mengawasi Jin serta kisah Istana Ratu Balqis (Sheeba) dimana Jin Ifrit memindahkan singgahsananya sekelip mata.
Maka Jin dan Syaitan pantas membuat Kitab sendiri ( Goetia , Kabbalah, Talmud etc) dan menjelmakan diri sebagai SAMIRI dan mengedarkan buku buku ini atas alasan jika mahu jadi macam Nabi Sulaiman , belajarlah dari kitab itu, kerana Nabi Sulaiman belajar ilmu itu dan bukannya Mukjizat..
Kepercayaan ini lah yang diserap Knigjts of Templar dan membawanya ke Scotland , UK menjadi Freemasons iaitu GERAKAN TUKANG BATU (DEVELOPERS & BUILDERS)
Tukang Batu ini pula menjadi tokoh tokob kaya dan berpengaruh dan akhirnya masuk dalam Kerajaan , Empayar dan Diraja. Mereka adalah sekutu Syaitan dan Jin dan percaya mereka juga boleh MenJURUTERA DAN MENDESIGN SISTEM KEHIDUPAN DAN DUNIA DENGAN KUASA, KEKAYAAN DAN SIHIR BANTUAN JIN Dan boleh MEMILIKI DAN MENDOMINASI DUNIA.
Sedarkah anda kebanyakan POLITICIAN DAN GERAKAN KUASA KERAJAAN DIBELAKANG MEREKA ADALAH BILLIONAIRE USAHAWAN YANG KEBANYAKANNYA ADALAH DEVELOPER....SAMADA BANGUNAN, TEKNOLOGI ATAU SENJATA??? ATAUPUN BANK BANK SERATA DUNIA?
TAHUKAH ANDA BANK DAN DEVELOPER ADALAH RAKAN GAY CIOM MOLOT YG SENTIASA BERGANDING BAHU MENGHAMBAKAN MANUSIA DENGAN RUMAH DAN HUTANG????
Sedarkah anda DEVELOPER & BANKERS (TUKANG BATU) INI MEMPUMYAI CIRI CIRI NAMA SYARIKAT ATAU LOGO YANG SAMA IAITU.
 1) SEGITIGA
2) MATA
3) BULATAN OLIMPIK ALA LOGO AUDI
4) DESIGN DESIGN MESIR ATAU ROMAN
Contoh nama : Sunway, Sunrise, Sunsuria, 101, Luminar, Lumi, etc..... Begitu juga diluar negara, trendnya sama.
Tahukah anda elemen elemen design atap ada bulatan tengah, grill rumah, lantai, dindind lif dan tingkap semua ada design design Freemason yang sebenarnya SIHIR?????
Tahukah anda berapa ramai manusia terlibat dengan Freemason dan Sihir / Jin ini untuk kekayaan, kuasa dan mahukan kehormatan???
Tahukah anda mereka ini berkawan dan menyembah Jin? Tetapi korporat dan segak???
Tahukah anda berapa kali ALLAH ULANG FIRMAN dalam Quran - JANGAN KAMU BERKAWAN DENGAN JIN??????
Tahukah anda hidup kita dekelilingi 360darjah dengan mereka ini dan sistem sistem Dajal yang mereka paksa kita ikut tanpa rela seperti cukai, bank, interest, demokrasi, pendidikan, hak asasi dan macam macam lagi.
Tahukah anda bagaimana mereka bersekongkol menjahanam Islam dan Muslim dengan Riba, cara hidup, Hutang, Demokrasi, Media, Hiburan dan makanan?
Tahukah anda makanan yg anda beli dari kopitiam kopitiam dan industri industri ada konspirasi Tidak Halal dan dan menyesatkan menyebabkan hati gelap dan degil dari nak terima seru, nasihat dan teguran ke agama?
Tahukah anda siapa memiliki franchise dan business gergasi makanan makananan ini sebenarnya? Adakah benar benar HALAL?
KITA SEMUA SEBENARNYA HABIS BERLORI LORI DISESATKAN YAHUDI, YAHUDI KUNING, YAHUDI KELABU ASAP, YAHUDI SAWO MATANG DAN SEBAGAINYA.
BERGANTANG GANTANGLAH KITA MENJAWAB NANTI DISANA AKIBAT MEREKA MEREKA INI.
JANGAN PERCAYA. INI CERITA DONGENG.
KAJI SENDIRI.

0 comments:

Post a Comment

Theme Support

Popular Posts

Text Widget

Blog Archive